Mennyi a megfelelő omega-3 : omega-6 arány?

Gondoskodj a megfelelő omega-3 : omega-6 arányáról

A hosszan tartó egészség fenntartása végett kerüljük az egészségtelen omega-3 : omega-6 arányt, mert ezek a zsírsavak szabályozzák a szervezet fő funkcióit és ezek hiánya áll számos degeneratív betegség mögött.

 

A fejlett nyugati országokban sajnos ez az arány nagyjából 1:15-16,7 az omega-6 zsírsavak javára, leginkább azért, mert a feldolgozott élelmiszerekben nagy mennyiségben találhatók növényi olajok ( sáfrány-, napraforgó-, és kukoricaolaj)

 

Erről az arányról tudni kell, hogy hozzájárul számos betegség, többek között a szívbetegség kialakulásához is. Ezzel ellentétben az omega-3 zsírsavat nagy arányban tartalmazó étrendek gátolják a betegségek kialakulását. Sőt a szívbetegségekhez kapcsolható halálesetek számában 70% - os csökkenést találtak már azoknál az étrendeknél is, ahol csak 1:4 az omega-3 : omega-6 aránya. Az ideális 1:4 arány elérése általános szabályként elmondható, hogy amikor csak lehet, kerülni kell a feldolgozott élelmiszerek fogyasztását.

 

Több halat kell enni, halolaj-táplálékkiegészítőt kell szedni naponta.

 

Találja meg azt a minőséget, amivel összhangba tudja hozni az omega-3 : omega-6 arányt

Izlandiak már 1936 óta fogyasztják az a halolajat, amihez már Ön is hozzáférhet szinte fillérekért.
Please follow and like us:

Comments

comments

YouTube
Instagram

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás